Πέμπτη 26 Μαΐου 2022

Τα πανελλήνια σχολικά πρωταθλήματα-της Μαρίας Δημητριάδου

Κοιτάζοντας λίγο τα final four των πανελληνίων σχολικών αγώνων, βρίσκεις τουλάχιστον 2 ιδιωτικά εκπαιδεύτρια, 1 ομάδα από Κύπρο και μια ομάδα ήρωα απο κάποιο γενικό λύκειο της Ελλάδας που κατάφερε να φτάσει ως εκεί.


 Με μια μικρη έρευνα απλά βλέπεις πως τα περισσότερα από τα ιδιωτικά συνεργάζονται με κάποιο αθλητικό σύλλογο, άρα δημιουργείται αυτομάτως φυτώριο.
Με άλλα λόγια στήνεται κάθε χρόνο ένα σχολικο- πρωτάθλημα με συγκεκριμένο σκοπό και στόχο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα αυτών που " κατεχουν". Ειδικά το φετινό πρωτάθλημα " παρωδία " που θα το χαρακτήριζα εγώ, με έναρξη κάπου στο τέλος Μαρτίου ( όταν παλιότερα τα πάντα είχαν κριθεί το πολύ αρχές Μαρτιου), σε περιόδο που τα περισσότερα σχολεία έχουν προγραμματίσει τις πολυήμερες εκδρομές τους και ακόμη χειρότερα στη περίοδο που οι μαθητές της Γ είναι στην τελική ευθεία των πανελληνίων. ( δεν τους περιμένουν τα ιδιωτικά κολλέγιο εσωτερικού η εξωτερικου μετα το τέλος της σχολικής τους θητειας). Ένα πρωτάθλημα που ανάγκαζε τους μαθητές να παίζουν σχεδόν σε καθημερινή βάση έναν αγώνα, εφόσον είχαν νικήσει στον προηγούμενο. Ένα μικρό παράδειγμα μέσα σε 3 μέρες οι μαθητές θα έπρεπε να είχαν παίξει στο Ναύπλιο, στην Τρίπολη ( Καλαματα τα κορίτσια) και την επόμενη να μεταφερθούν Κέρκυρα. . Καμία παιδαγωγική προσέγγιση φυσικά, να μη σχολιάσουμε για την αθλητική.
Δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση πως σταματάμε να δίνουμε τους αγώνες μας και να εμψυχωνουμε τους μαθητές- ιες μας..όμως δεν σημαίνει ότι δεν βλέπουμε κ την πραγματικότητα. .
Συγχαρητήρια και πολλά μπράβο θα πω στην προσπάθεια όλων αυτών των παιδιών, καθώς και στις ομάδες των γενικών λυκείων που κατορθωνουν να επιβιώσουν σε αυτό το σύστημα!